تکنیک های پیشرفته درمان سرطان با رادیوتراپی

پیشرفته ترین روش درمان سرطان

تکنیک های پیشرفته درمان سرطان با روش رادیوتراپی

با توجه به اینکه شیوع تومورهای بدخیم سرطانی در کشور رو به افزایش می باشد نیاز به پرتودرمانی به عنوان پیشرفته ترین روش درمان سرطان و یک روش کارآمد و بسیار موثر در درمان 60 تا 70 درصد این بیماران ازنظر بهترین پزشکان و متخصص رادیوتراپی در تهران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

 

این تکنیک های رادیوتراپی پیشرفته مانند IMRT، IGRT ، VMAT و توموتراپی میباشند که دقت بسیار بالایی دارد.در روش های مذکور اشعه رادیوتراپی به طور بسیار دقیق به شکل تومور در می آید و به این ترتیب مقدار بیشتری از اشعه و دوز تجویزی روی تومور متمرکز می شود و از طرفی بافت های اطراف تومور از اثرات نامطلوب اشعه رادیوتراپی مصون میمانند.

 

جلوگیری از عوارض درمان سرطان

بنابراین با بکار گیری از این روش نوین می توان عوارض مختلفی همچون: خشکی دهان را در تومورهای نازوفارنگس، زبان و حنجره تا حد قابل قبولی کاهش داد. همینطور در سرطان هایی مثل سرطان پروستات با افزایش دوز اشعه می توان میزان بهبودی را افزایش داد.

 

جهت مشاوره و یا درخواست نوبت حضوری دکتر مریم میرزایی مقدم متخصص انکولوژی، رادیوتراپی و شیمی درمانی با شماره های ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۹۳ ـ ۰۲۱۸۶۱۲۶۳۹۵ و اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *